loading...
جام های انلاین کانتر و مسابقات فلش با جوایز هفتگی
درباره سایت گیم کلاپ و جام ها

سلام دوستان سایت گیم کلاپ یه سایت در زمینه بازی های انلاین و فلش می باشد که شما میتونید با عضو شدن در ان در مسابقه های انلاین کانتر ایرانی و مسابقه های بازی های فلش شرکت کنید .


توجه داشته باشید هر هفته این جام ها برگزار خواهند شد پس  نگران برنده نشدن نباشید چون جام های زیادی در راه هست.


جام های سایت gameclup.ir به شرح زیر هستند.


يک مسابقه جذاب و زيبا gameclup.ir

توضیحات بازی کانتر انلاین:این بازی تحت وب هست یعنی در همان مرورگرتان اجرا شده و میتوانید با دوستانتان و و کاربران سایت به رقابت بپردازید .مسابقات این بازی هر هفته به به صورت رایگان اجرا میشود و به نفرات 1 تا 11 جایزه های نفیسی اهدا میشود.

توجه این بازی و تمامی بازی های سه بعدی سایت نیاز به نصب نرم افزار کج حجم unity 3D هست که میتوانید در زیر دانلود کنید و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید . 


(بازی های انلاین فلش سایت نیاز به نصب این برنامه ندارد )


لینک برنامه unity 3D اینجا کلیک کنید

################################################################


################################################################

يک مسابقه جذاب و زيبا gameclup.ir

توضیحات بازی های گروهی سایت: این بازی ها بازی های فلش میباشند که هر چند هفته یک بار به صورت راندم بر روی یکی از بازی ها مسابقه اجرا میشود. این بازی ها انلاین بوده و می توانید با دوستانتات بازی کنید


###############################################################

jm.jpg

توضیحات بازی ساخت انلاین اهنگ:این بازیبه صورت نرم افزار ساخته شده است نیاز به هیچ گونه مهارتی ندارد و شما میتوانید با استفاده از این برنامه که دارای منو های فارسی هم هست اهنگ مورد نظر خود را بسازید و انلاین با دیگران به اشتراک بزارید.


javad بازدید : 1679 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

این بازی تحت وب هست و نیازی به نصب هیچ گونه بازی نمی باشد و فقط باید برنامه کم حجم unity 3D را دانلود کرده و سپس نصب کنید .

 

 در این بازی شما میتوانید با دوستانتان به صورت انلاین به رقابت بپردازید این بازی دارای سیستم هوشمند ثبت امتیاز هست به گونه ای که اگر دشمن را با تفنگ deagl (کلت ) بزنید دارای امتیاز بیشتر هست تا این که دشمن را با RPG (ار پی جی ) بزنید.

 

برای دانلود برنامه unity 3D اینجا کلیک کنید.کم حجم (1مگابایت ) 

 

 

 

 برای دیدن جوایز این مسابقه اینجا کلیک کنید

 

 

توجه:این برنامه برای تمامی بازی های انلاین سایت میباشد و فقط یک بار ان را نصب کنید این برنامه خود بازی نمیباشد بلکه نرم افزار مورد نیاز بازی میباشد که با کمک ا میتوانید بازی های را در مرورگر خود به راحتی اجرا کنید

 

 بازی کردن این بازی و دیدن عکس های بیشتر از این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

javad بازدید : 171 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

این بازی تحت وب هست و نیازی به نصب هیچ گونه بازی نمی باشد و فقط باید برنامه کم حجم unity 3D را دانلود کرده و سپس نصب کنید .

 

برای دانلود برنامه unity 3D اینجا کلیک کنید.کم حجم (1مگابایت ) 

توجه:این برنامه برای تمامی بازی های انلاین سایت میباشد و فقط یک بار ان را نصب کنید این برنامه خود بازی نمیباشد بلکه نرم افزار مورد نیاز بازی میباشد که با کمک ا میتوانید بازی های را در مرورگر خود به راحتی اجرا کنید

 

برای بازی کردن این بازی و دیدن عکس های بیشتر از این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

.

 

javad بازدید : 89 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

 

این بار از سایت ” بازی های رایگان ” بازی تست آی کیو ( IQ Tester ) را برای شما عزیزان به صورت آنلاین قرار داده ایم. امید است مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. در این بازی آنلاین می توانید با پاسخ دادن به سوال های تصویری مختلف، میزان IQ خود را به طور دقیق مشاهده کنید و علاوه بر این، از حل پازل های موجود در هر یک از بخش های بازی IQ Tester لذت ببرید.

 

برای بازی کردن این بازی به ادامه مطلب بروید


javad بازدید : 131 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

سری بازی های Bike Mania محصول Flash Games 247 یکی از هیجان انگیز ترین و حتی بهترین بازی هایی است که در سبک موتور سواری و به صورت فلش ساخته شده است. هر چند گرافیک بازی Bike Mania 2 قابل مقایسه با بازی های پر حجم در این سبک نیست ولی جذابیتش کمتر از آن ها نیست ! این نسخه از بازی متشکل از ده ها مرحله زیبا و متنوع است و هر کدام از آن ها جذابیت خود را دارد. رفته رفته مراحل سخت تر می شود و شما باید با مهارتی که به دست می آورید آن ها را پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه دوم بازی Bike Mania را در سایت بازی های رایگان به صورت آنلاین بازی کنید.

 

برای بازی کردن این بازی به ادامه مطلب بروید


javad بازدید : 130 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

 

Champions 3D World Cup یک بازی بسیار پر هیجان در سبک فوتبالی بوده که با وجود سادگی و سبک بودن آن جنبه سرگرمی بسیاری دارد. همان طور که می دانید فوتبال یکی از ورزش های مطرح و پر طرفدار در سر تا سر جهان بوده و بر همین اساس هر ساله چندین بازی در سبک این ورزش ساخته و عرضه می شود. ولی گرافیک و بروز بودن تنها ملاک برای جذابیت بازی ها به شمار نمی رود و جنبه های دیگری نیز در این امر تاثیر دارد. در بازی Champions 3D World Cup می توانید با انتخاب یکی از تیم های کشوری به مبارزه با حریفتان در میادین مختلف فوتبال بپردازید. از جمله ویژگی های مهم بازی Champions 3D World Cup می توان به سه بعدی بودن و گرافیک بسیار مناسب آن اشاره کرد.

 

 

برای بازی کردن این بازی به ادامه مطلب بروید


javad بازدید : 120 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

v1uv_minion-rush.jpg

Minion Rush یکی از بازی هاییست که پس از انتشار اولین نسخه از آن برای دو سیستم عامل اندروید و i-OS مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. حال نسخه کامپیوتری و فلش (SWF) این بازی عرضه شده که تفاوت بسیاری با نسخه موبایلی آن دارد. ولی در کل هیجانی مشابه را به کاربر در هنگام بازی منتقل می کند. همان طور که می دانید در بازی Minion Rush باید موجوداتی به نام Minion را در مکان های مختلف هدایت کنید و با جمع آوری آیتم های مختلف از روی زمین به کسب امتیاز مشغول شوید. در حین راه باید مراقب Minion های بنفش رنگی که توسط ماده ای خطرناک آلوده شده اند، باشید. علاوه بر این موجودات، موانع دیگری نیز در راه به سمتتان می آید که باید از Minion های دوست داشتنی در مقابل این موانع حفاظت کنید.

در این بازی می توانید از آیتم های مختلفی برای گذر از موانع موجود بهره مند شوید و با دردسر کمی تر از آن ها عبور کنید. به طور مثال می توان با به دست آوردن مجسمه کوچک Minion، تعداد این موجودات دوست داشتنی را بیش از یک عدد کنید و با قدرت بیشتری به جنگ با دشمنان بنفش رنگ بروید. هم چنین با بهره گیری از کلاه آتش نشانی، سرعت و قدرت Minion ها بیشتر می شود و به نوعی شکست ناپذیر (Super Minion) می شوند. کنترل بازی Minion Rush بسیار ساده طراحی شده و تنها با جهات کیبورد و هم چنین دکمه Space می توان به راحتی مینیون های بامزه را هدایت کرد. امیدواریم با تجربه بازی پرطرفدار Minion Rush لحظات خوب و خوشی را پشت سیستم کامپیوترتان داشته باشید!

 

 

 

برای بازی کردن این بازی به ادامه مطلب بروید

 

javad بازدید : 54 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (1)

My Daily Ranch بازی آنلاین مزرعه داری My Daily Ranch

 

My Daily Ranch از جمله بازی های مزرعه داری در سبک مدیریتی بوده که توسط شرکت Spil Games به صورت آنلاین و با فرمت SWF طراحی و عرضه شده است. در این بازی باید در نقش یک مزرعه دار در یک زمین کوچک به کشاورزی و پرورش دام مشغول شوید و به مرور زمان مزرعه تان را گسترش دهید. در ابتدا می توانید با خرید یک راس گوسفند به رونق مزرع خود بپردازید و با پرورش این حیوان مقدار کمی از مخارج این مزرعه را به دست آورید. پس از این که به مقدار کمی از سکه در بازی My Daily Ranch دست یافتید، قادر به افزایش تعداد گوسفندان و پس از آن، حیوانات مختلفی از جمله گاو خواهید بود

 

 

برای بازی کردن این بازی به ادامه مطلب بروید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 831
  • بازدید کلی : 9,488
  • کدهای اختصاصی